جوانه خشک چیست و چگونه آن را تغییر دهید من
نوشته شده توسط : rshaole

جوانه خشک چیست و چگونه آن را تغییر دهید منجوانه خشک چیست و چگونه آن را تغییر دهید من

کلیه اندام های دفعی که به عنوان یک فیلتر عمل می کنند، به طوری که آنها می تواند سموم و مایعات اضافی از بدن حذف می باشد. با این حال، برخی از بیماران از کلیه خشک رنج می برند. این به چه معنی؟ چگونه آن را معکوس؟

جوانه خشک چیست؟

همانطور که با دیگر ارگان، کلیه تازه طبیعی است. اگر کلیه خشک، که بدان معنی است که شخص دچار کم آبی است و یا بدن او به اندازه کافی مایع، کلیه موجب آن خشک نیست. اغلب، جوانه خشک رخ می دهد در زمانی که بیمار را بیش از حد پروتئین، قند و یا سدیم از رژیم غذایی خود را. چه مشکلاتی می تواند باعث کلیه به خشک؟

همراه با از دست دادن آب کلیوی، بیماران ممکن است سطح کراتینین بالا، فشار خون بالا، کم خونی، خستگی، ضعف، و برخی از مشکلات دیگر را توسعه دهد. اگر بیش از یک مدت طولانی بدون کنترل، کلیه خشک ممکن است به از دست دادن عملکرد کلیه بافت منجر شود و کاهش عملکرد کلیه. در موارد شدید، کلیه خشک حتی ممکن است به نارسایی کلیوی پیشرفت در نهایت.

چگونه برای شکستن جوانه های خشک شده؟

زمانی که مردم فقط می یابند که آنها یک کلیه خشک است هنوز هم برگشت با گزینه های درمان موثر است. اگر بیماران می توانند ادرار به طور معمول تولید، آنها می توانند مقدار زیادی مایعات بنوشید برای جلوگیری از کم آبی بدن بدن از و به روز رسانی کلیه است.

در همان زمان، این نیز مهم است برای کنترل مصرف سدیم، پروتئین و قند است. چنین رژیم غذایی طرح می تواند کلیه خشک موثر جلوگیری می کند.

اگر کم آبی بدن باعث کاهش در عملکرد کلیه، به برخی از درمان های موثر برای معکوس کردن آسیب به کلیه ها و محافظت از بافت خود باقی مانده عملکرد کلیه لازم است. به عنوان مثال، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و تصفیه خون درمان می تواند کمک تغذیه کلیه و عقب صدمه به کلیه فوری و موثر.

شما هنوز هم چیزی مشخص نیست دارند؟ دریغ نکنید برای اشاره به دکتر آنلاین پیام زیر را به ترک و یا اعلام asya.yue@mail.ru .  ما همیشه در اینجا به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: کاهش عملکرد کلیه,کلیه خشک چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: